Η Samsung προσφέρει ανοιχτή περίοδο εγγραφής για το Samsung Care Plus έως τις 30 Ιουνίου.
Αυτό το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο για τους κατόχους της σειράς Galaxy S24, Z Fold 5 και Z Flip 5.
Παραδοσιακά, η εγγραφή στο Samsung Care Plus περιορίζεται στις πρώτες 60 ημέρες μετά την αγορά.
Η Samsung απλώνει ένα χέρι βοήθειας στους χρήστες smartphone Galaxy που έχασαν το αρχικό παράθυρο για να εγγραφούν στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα προστασίας συσκευών της, Samsung Care Plus. Αυτή η πρώτη ανοιχτή περίοδος εγγραφής, διαθέσιμη από τώρα έως τις 30 Ιουνίου, προσφέρει μια δεύτερη ευκαιρία για ξεκούραση στους κατόχους της σειράς Galaxy S24, Z Fold 5 και Z Flip 5.
Παραδοσιακά, Εγγραφή Samsung Care Plus περιορίζεται στις πρώτες 60 ημέρες μετά την αγορά. Το πρόγραμμα προσφέρει μια σειρά πλεονεκτημάτων, συμπεριλαμβανομένων απεριόριστων επισκευών για ατυχήματα, όπως πτώσεις και διαρροές, μηχανικές βλάβες, ακόμη και κλοπή και απώλεια (ανάλογα με το σχέδιο).
Αξίζει όμως το Samsung Care Plus το κόστος; Αυτή είναι μια ερώτηση που οι πιθανοί συνδρομητές πρέπει να σταθμίσουν προσεκτικά. Τα μηνιαία τέλη συνδρομής μπορεί να κυμαίνονται από περίπου 10 $ έως 18 $, ενώ τα διετές προγράμματα μπορεί να κοστίζουν έως και $ 350, ανάλογα με τη συσκευή και το συγκεκριμένο πρόγραμμα που επιλέγεται.
Από την άλλη πλευρά, το κόστος των επισκευών για αυτά τα premium smartphone Galaxy μπορεί να είναι σημαντικό. Για παράδειγμα, μια επισκευή οθόνης για το Galaxy S24 Ultra θα μπορούσε να σας κοστίσει 259 $, ενώ η επισκευή της εσωτερικής οθόνης ενός Galaxy Z Fold 5 θα μπορούσε να κοστίσει 539 $. Ένα μεμονωμένο περιστατικό επισκευής όπως αυτό θα μπορούσε εύκολα να ξεπεράσει το κόστος ενός ή δύο ετών κάλυψης Samsung Care Plus.
Καθώς τα premium smartphone γίνονται ολοένα και πιο ακριβά, η ελκυστικότητα των ολοκληρωμένων σχεδίων προστασίας, όπως το Samsung Care Plus, ενισχύεται. Για τη Samsung, αυτή η ανοιχτή εγγραφή είναι μια στρατηγική κίνηση που όχι μόνο δημιουργεί πρόσθετα έσοδα, αλλά ενισχύει επίσης την αφοσίωση των πελατών, επιδεικνύοντας την αφοσίωση στην υποστήριξη μετά την αγορά. Σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, τέτοιες πρωτοβουλίες μπορούν να αλλάξουν σημαντικά την αντίληψη των καταναλωτών.
Αυτό το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο για τους κατόχους της σειράς Galaxy S24, Z Fold 5 και Z Flip 5.
Παραδοσιακά, η εγγραφή στο Samsung Care Plus περιορίζεται στις πρώτες 60 ημέρες μετά την αγορά.
Η Samsung απλώνει ένα χέρι βοήθειας στους χρήστες smartphone Galaxy που έχασαν το αρχικό παράθυρο για να εγγραφούν στο ολοκληρωμένο πρόγραμμα προστασίας συσκευών της, Samsung Care Plus. Αυτή η πρώτη ανοιχτή περίοδος εγγραφής, διαθέσιμη από τώρα έως τις 30 Ιουνίου, προσφέρει μια δεύτερη ευκαιρία για ξεκούραση στους κατόχους της σειράς Galaxy S24, Z Fold 5 και Z Flip 5.
Παραδοσιακά, Εγγραφή Samsung Care Plus περιορίζεται στις πρώτες 60 ημέρες μετά την αγορά. Το πρόγραμμα προσφέρει μια σειρά πλεονεκτημάτων, συμπεριλαμβανομένων απεριόριστων επισκευών για ατυχήματα, όπως πτώσεις και διαρροές, μηχανικές βλάβες, ακόμη και κλοπή και απώλεια (ανάλογα με το σχέδιο).
Αξίζει όμως το Samsung Care Plus το κόστος; Αυτή είναι μια ερώτηση που οι πιθανοί συνδρομητές πρέπει να σταθμίσουν προσεκτικά. Τα μηνιαία τέλη συνδρομής μπορεί να κυμαίνονται από περίπου 10 $ έως 18 $, ενώ τα διετές προγράμματα μπορεί να κοστίζουν έως και $ 350, ανάλογα με τη συσκευή και το συγκεκριμένο πρόγραμμα που επιλέγεται.
Από την άλλη πλευρά, το κόστος των επισκευών για αυτά τα premium smartphone Galaxy μπορεί να είναι σημαντικό. Για παράδειγμα, μια επισκευή οθόνης για το Galaxy S24 Ultra θα μπορούσε να σας κοστίσει 259 $, ενώ η επισκευή της εσωτερικής οθόνης ενός Galaxy Z Fold 5 θα μπορούσε να κοστίσει 539 $. Ένα μεμονωμένο περιστατικό επισκευής όπως αυτό θα μπορούσε εύκολα να ξεπεράσει το κόστος ενός ή δύο ετών κάλυψης Samsung Care Plus.
Καθώς τα premium smartphone γίνονται ολοένα και πιο ακριβά, η ελκυστικότητα των ολοκληρωμένων σχεδίων προστασίας, όπως το Samsung Care Plus, ενισχύεται. Για τη Samsung, αυτή η ανοιχτή εγγραφή είναι μια στρατηγική κίνηση που όχι μόνο δημιουργεί πρόσθετα έσοδα, αλλά ενισχύει επίσης την αφοσίωση των πελατών, επιδεικνύοντας την αφοσίωση στην υποστήριξη μετά την αγορά. Σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά, τέτοιες πρωτοβουλίες μπορούν να αλλάξουν σημαντικά την αντίληψη των καταναλωτών.