Καλως ΗΡΘΑΤΕ! Αυτή η στήλη είναι μέρος μιας σειράς στην οποία τα μέλη του προσωπικού του μοιράζονται αυτό που παίζουν και απολαμβάνουν αυτήν τη στιγμή, με στόχο να σας βοηθήσουν να βρείτε υπέροχα παιχνίδια που μπορεί να θέλετε να παίξετε στη συνέχεια. Φροντίστε να δείτε την τελευταία μας καταχώριση, όπου μιλήσαμε για το Dark Souls και γιατί χρειάστηκε ένας από εμάς 12 πραγματικά χρόνια για να ολοκληρώσει το βάναυσο αριστούργημα της FromSoftware.
Μέρος της συναυλίας όσον αφορά το να είσαι παίκτης είναι ότι τα δάχτυλά σου δεν αντέχουν πάντα στη φθορά του χρόνου καθώς τα χρόνια περνούν. Πίσω στο 2009, όταν έφτασε μια έκπληξη για πλατφόρμα παζλ στην υπηρεσία Xbox Live Arcade του Xbox 360, μπόρεσα να ξεπεράσω το Braid και τους γρίφους του με σχετική ευκολία. Fast forward 15 χρόνια, και το ριμέικ του που κυκλοφόρησε πρόσφατα (άψογα σκηνοθετημένο), με εκνευρίζει με κάθε ευκαιρία.
Σαφώς, είμαι πολύ χειρότερος στο να παίζω παιχνίδια από εκείνον του whippersnapper του 2009, επειδή το Braid: Anniversary Edition με έβαλε στο κουδούνισμα. Και αυτό δεν είναι λίγο για το παιχνίδι ή τον κύριο προγραμματιστή του Jonathan Blow — ο οποίος έκανε επίσης το εξίσου περίεργο αλλά συναρπαστικό Ο μάρτυρας στο PS4. Το Braid Anniversary δεν αλλάζει κανένα ουσιαστικό μηχανισμό σε σύγκριση με το πρωτότυπο, απλά φαίνεται ότι έχω γίνει πολύ πιο πυκνός όταν προσπαθώ να δώσω στον Σέρλοκ τη λύση σε γρίφους εντός του παιχνιδιού.
Γυρίζοντας πίσω για να μπορέσω να συγκεντρώσω λίγη αγάπη για την επέτειο του Braid, είναι πραγματικά ο ορισμός του λεξικού του "remake που έγινε σωστά". Με νέα κομμάτια σχολιασμού στα οποία μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση μέσω της αλληλεπίδρασης με συγκεκριμένα σύμβολα στον κόσμο, το Blow σας μιλάει για τη δημιουργική διαδικασία ανάπτυξης του παιχνιδιού και μετά τις προκλήσεις που επανεμφανίστηκαν όταν ήρθε η ώρα να αναπαραχθεί το Briad. Αυτά τα ακουστικά blurb είναι συναρπαστικά για να τα ακούσουν οι μακροχρόνιοι θαυμαστές, ωστόσο αυτό δεν είναι το κύριο σημείο πώλησης του Anniversary.
Αυτά θα ήταν τα εντελώς επεξεργασμένα γραφικά. Τα νέα φόντα του Braid αναδύονται αμέσως όπως ποτέ άλλοτε χάρη στα πιο ζωντανά χρώματα και τη νέα υφή υψηλής ανάλυσης. Παίζοντας στο Steam Deck OLED μου, φαίνεται εκπληκτικά καθαρό.
Και αν με κάποιο τρόπο δεν είστε λάτρης του rejigged art style, τότε καλά νέα! Ας υποθέσουμε ότι είστε ο τύπος του παίκτη που προτιμά πάντα το υλικό πηγής OG, ανεξάρτητα από τα γραφικά, τους ρυθμούς καρέ ή τις αποφάσεις οπτικής σχεδίασης, καλά το Braid Anniversary σας καλύπτει. Με ένα απλό κλικ του δεξιού μοχλού στο gamepad της επιλογής σας, το Braid αλλάζει αυτόματα στα γραφικά του 2009. Είναι ένα πολύ ωραίο κόλπο που έχουμε δει στην πρόσφατη τριλογία Tomb Raider I-III Remastered ή πηγαίνοντας πιο πίσω, Halo: Combat Evolved Anniversary.
Όχι ότι ο Tim μπορεί να αποσπαστεί πολύ κυνηγώντας τη βασιλική του συντριβή. Άλλωστε, αυτός ο μικρός κύριος πρέπει να κυριαρχεί συνεχώς στις εξελισσόμενες δυνάμεις που του επιτρέπουν να επαναφέρει τον χρόνο, να δημιουργεί σκιερά αντίγραφα του εαυτού του και να αλλάζει τη ροή του χρόνου. Βασικά κάνει το καλύτερο δυνατό για να προσπαθήσει να σπάσει το χωροχρονικό συνεχές με κάθε ευκαιρία.
Αναβαθμίστε τη ζωή σας με μια καθημερινή δόση από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές ειδήσεις, τα hacks στον τρόπο ζωής και την επιμελημένη μας ανάλυση. Γίνετε ο πρώτος που θα μάθετε για τα τελευταίας τεχνολογίας gadget και τις πιο δημοφιλείς προσφορές.
Καθώς ξεκινά αυτή η σύντομη περιπέτεια, τα παζλ του παιχνιδιού που εστιάζονται στην πλατφόρμα δεν αποδεικνύονται αρχικά υπερβολικά φορολογικά. Το εναρκτήριο στάδιο "Time and Forgiveness" σάς επιτρέπει εύκολα τον DeLorean Tim να επιστρέψετε στο χρόνο με ένα γρήγορο πάτημα κουμπιού. Ένα χαρακτηριστικό που αποδεικνύεται βολικό όταν πρέπει να επιλέξετε ακριβώς την κατάλληλη στιγμή για να ξεπηδήσετε από το κεφάλι ενός πλάσματος τύπου Goomba για να φτάσετε σε ένα κομμάτι παζλ που δεν μπορούσαν να φτάσουν τα άκαμπτα πόδια του Tim από μόνα τους.
Φυσικά, αυτές οι απαλές πρώιμες γρατζουνιές αυξάνονται μόνο σε πολυπλοκότητα. Και μέχρι να φτάσετε στο "Time and Mystery" - τα επίπεδα του Braid ξετυλίγονται σε στυλ βιβλίου - ο Tim θα πρέπει σύντομα να αντιμετωπίσει μια σκιώδη εκδοχή του εαυτού του που απαιτεί έντονη χρήση του μηχανικού του χρόνου με δύο Tims στην οθόνη.
Είναι φορολογικά πράγματα, αλλά όταν αυτά τα «Εύρηκα!» Οι στιγμές που τελικά ξεκινούν, αποδεικνύονται απίστευτα ικανοποιητικές. Από πολλές απόψεις, τα διαβολικά εθιστικά παζλ του Limbo μου θυμίζουν τα αινίγματα του Braid. Αν και τουλάχιστον ο φτωχός Tim δεν χρειάζεται να διώχνει μια αράχνη σε μέγεθος καμηλοπάρδαλης κάθε 15 λεπτά.
Αν είσαι ευαίσθητος σε σπόιλερ, ίσως είναι καλύτερο να παραλείψετε τις επόμενες παραγράφους. Ακόμη εδώ? Λοιπόν, υποθέτω ότι έχετε την ιδέα να καταβροχθιστεί ο Τιμ από ένα γιγάντιο αραχνοειδές. Έχω γράψει για αυτό προηγουμένως, αλλά υπάρχει ένα τρέχον υποκείμενο σε όλο το Braid που υποδηλώνει ότι δεν είναι ο ωραίος τύπος με χερουβείμ με ένα υπέροχο τουίντ σακάκι που συναντάς για πρώτη φορά. Στην πραγματικότητα, μια τελική ακολουθία καταδίωξης που παίζει έξυπνα αντίστροφα, ακολουθούμενη από ένα βασικό απόφθεγμα σχετικά με το Manhattan Project, υποδηλώνει ότι ο Tim είναι στην πραγματικότητα ένας από τους επιστήμονες που βοήθησαν στην κατασκευή της βόμβας A.
Αρκετά βαριά πράγματα για ένα παιχνίδι παζλ κινουμένων σχεδίων που σας επιτρέπει να πηδήξετε στα κεφάλια άγριων ροζ κουνελιών, έτσι δεν είναι;
Το πραγματικό απόσπασμα που παίζει στην οθόνη είναι "Τώρα είμαστε όλοι γιοι σκύλων". Λέξεις που αποδίδονται στον Kenneth Bainbridge του Manhattan Project, ο οποίος ήταν ο διευθυντής του περίφημου Trinity Test. Με τα χρόνια, οι θαυμαστές του Braid έχουν προτείνει ότι η πριγκίπισσα είναι στην πραγματικότητα η A-Bomb και γι' αυτό ο Tim έχει τόσο μεγάλη εμμονή να τη «σώσει». Αυτές οι ιδέες με γοήτευαν για χρόνια μετά την ολοκλήρωση του πρωτότυπου, και είναι ίσως ο κύριος λόγος που αυτό το all timer ενός indie παιχνιδιού με έμεινε τόσο πολύ.
Είτε το Braid είναι ανεξάρτητο Oppenheimer μεταμφιεσμένο είτε όχι, αυτή η επετειακή έκδοση έχει χειριστεί εξαιρετικά καλά. Τιμά την κληρονομιά του αναμφισβήτητα καλύτερου παιχνιδιού που βγήκε από το Xbox Live Arcade, ακουμπάει σε μια υπέροχη στρώση νέας μπογιάς και σε αφήνει ακόμη και να μπεις στο μυαλό πίσω από αυτόν τον έξυπνο γρίφο, για να φτιάξεις ένα ήδη συναρπαστικό παιχνίδι πολύ περισσότερο γοητευτικός.
Μέρος της συναυλίας όσον αφορά το να είσαι παίκτης είναι ότι τα δάχτυλά σου δεν αντέχουν πάντα στη φθορά του χρόνου καθώς τα χρόνια περνούν. Πίσω στο 2009, όταν έφτασε μια έκπληξη για πλατφόρμα παζλ στην υπηρεσία Xbox Live Arcade του Xbox 360, μπόρεσα να ξεπεράσω το Braid και τους γρίφους του με σχετική ευκολία. Fast forward 15 χρόνια, και το ριμέικ του που κυκλοφόρησε πρόσφατα (άψογα σκηνοθετημένο), με εκνευρίζει με κάθε ευκαιρία.
Σαφώς, είμαι πολύ χειρότερος στο να παίζω παιχνίδια από εκείνον του whippersnapper του 2009, επειδή το Braid: Anniversary Edition με έβαλε στο κουδούνισμα. Και αυτό δεν είναι λίγο για το παιχνίδι ή τον κύριο προγραμματιστή του Jonathan Blow — ο οποίος έκανε επίσης το εξίσου περίεργο αλλά συναρπαστικό Ο μάρτυρας στο PS4. Το Braid Anniversary δεν αλλάζει κανένα ουσιαστικό μηχανισμό σε σύγκριση με το πρωτότυπο, απλά φαίνεται ότι έχω γίνει πολύ πιο πυκνός όταν προσπαθώ να δώσω στον Σέρλοκ τη λύση σε γρίφους εντός του παιχνιδιού.
Γυρίζοντας πίσω για να μπορέσω να συγκεντρώσω λίγη αγάπη για την επέτειο του Braid, είναι πραγματικά ο ορισμός του λεξικού του "remake που έγινε σωστά". Με νέα κομμάτια σχολιασμού στα οποία μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση μέσω της αλληλεπίδρασης με συγκεκριμένα σύμβολα στον κόσμο, το Blow σας μιλάει για τη δημιουργική διαδικασία ανάπτυξης του παιχνιδιού και μετά τις προκλήσεις που επανεμφανίστηκαν όταν ήρθε η ώρα να αναπαραχθεί το Briad. Αυτά τα ακουστικά blurb είναι συναρπαστικά για να τα ακούσουν οι μακροχρόνιοι θαυμαστές, ωστόσο αυτό δεν είναι το κύριο σημείο πώλησης του Anniversary.
Αυτά θα ήταν τα εντελώς επεξεργασμένα γραφικά. Τα νέα φόντα του Braid αναδύονται αμέσως όπως ποτέ άλλοτε χάρη στα πιο ζωντανά χρώματα και τη νέα υφή υψηλής ανάλυσης. Παίζοντας στο Steam Deck OLED μου, φαίνεται εκπληκτικά καθαρό.
Και αν με κάποιο τρόπο δεν είστε λάτρης του rejigged art style, τότε καλά νέα! Ας υποθέσουμε ότι είστε ο τύπος του παίκτη που προτιμά πάντα το υλικό πηγής OG, ανεξάρτητα από τα γραφικά, τους ρυθμούς καρέ ή τις αποφάσεις οπτικής σχεδίασης, καλά το Braid Anniversary σας καλύπτει. Με ένα απλό κλικ του δεξιού μοχλού στο gamepad της επιλογής σας, το Braid αλλάζει αυτόματα στα γραφικά του 2009. Είναι ένα πολύ ωραίο κόλπο που έχουμε δει στην πρόσφατη τριλογία Tomb Raider I-III Remastered ή πηγαίνοντας πιο πίσω, Halo: Combat Evolved Anniversary.
Ημερολόγια πριγκίπισσας
Εστιάζοντας πίσω στο Braid, παίζετε ως ένα χαριτωμένο, ταιριαστό και μποτισμένο παλικάρι με το όνομα Tim που περιπλανιέται χαρούμενα σε κόσμους που γρατσουνίζουν όλο και περισσότερο το κρανίο, αναζητώντας μια μυστηριώδη πριγκίπισσα που δεν είναι ποτέ εκεί όταν φτάσετε στο κάστρο κάθε επιπέδου (ένα χαριτωμένο νεύμα στο 1983 εικονική Super Mario Bros).Όχι ότι ο Tim μπορεί να αποσπαστεί πολύ κυνηγώντας τη βασιλική του συντριβή. Άλλωστε, αυτός ο μικρός κύριος πρέπει να κυριαρχεί συνεχώς στις εξελισσόμενες δυνάμεις που του επιτρέπουν να επαναφέρει τον χρόνο, να δημιουργεί σκιερά αντίγραφα του εαυτού του και να αλλάζει τη ροή του χρόνου. Βασικά κάνει το καλύτερο δυνατό για να προσπαθήσει να σπάσει το χωροχρονικό συνεχές με κάθε ευκαιρία.
Αναβαθμίστε τη ζωή σας με μια καθημερινή δόση από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές ειδήσεις, τα hacks στον τρόπο ζωής και την επιμελημένη μας ανάλυση. Γίνετε ο πρώτος που θα μάθετε για τα τελευταίας τεχνολογίας gadget και τις πιο δημοφιλείς προσφορές.
Καθώς ξεκινά αυτή η σύντομη περιπέτεια, τα παζλ του παιχνιδιού που εστιάζονται στην πλατφόρμα δεν αποδεικνύονται αρχικά υπερβολικά φορολογικά. Το εναρκτήριο στάδιο "Time and Forgiveness" σάς επιτρέπει εύκολα τον DeLorean Tim να επιστρέψετε στο χρόνο με ένα γρήγορο πάτημα κουμπιού. Ένα χαρακτηριστικό που αποδεικνύεται βολικό όταν πρέπει να επιλέξετε ακριβώς την κατάλληλη στιγμή για να ξεπηδήσετε από το κεφάλι ενός πλάσματος τύπου Goomba για να φτάσετε σε ένα κομμάτι παζλ που δεν μπορούσαν να φτάσουν τα άκαμπτα πόδια του Tim από μόνα τους.
Το εναρκτήριο στάδιο "Time and Forgiveness" σας επιτρέπει εύκολα τον DeLorean Tim να επιστρέψετε στο χρόνο με ένα γρήγορο πάτημα κουμπιών"
Φυσικά, αυτές οι απαλές πρώιμες γρατζουνιές αυξάνονται μόνο σε πολυπλοκότητα. Και μέχρι να φτάσετε στο "Time and Mystery" - τα επίπεδα του Braid ξετυλίγονται σε στυλ βιβλίου - ο Tim θα πρέπει σύντομα να αντιμετωπίσει μια σκιώδη εκδοχή του εαυτού του που απαιτεί έντονη χρήση του μηχανικού του χρόνου με δύο Tims στην οθόνη.
Είναι φορολογικά πράγματα, αλλά όταν αυτά τα «Εύρηκα!» Οι στιγμές που τελικά ξεκινούν, αποδεικνύονται απίστευτα ικανοποιητικές. Από πολλές απόψεις, τα διαβολικά εθιστικά παζλ του Limbo μου θυμίζουν τα αινίγματα του Braid. Αν και τουλάχιστον ο φτωχός Tim δεν χρειάζεται να διώχνει μια αράχνη σε μέγεθος καμηλοπάρδαλης κάθε 15 λεπτά.
Αν είσαι ευαίσθητος σε σπόιλερ, ίσως είναι καλύτερο να παραλείψετε τις επόμενες παραγράφους. Ακόμη εδώ? Λοιπόν, υποθέτω ότι έχετε την ιδέα να καταβροχθιστεί ο Τιμ από ένα γιγάντιο αραχνοειδές. Έχω γράψει για αυτό προηγουμένως, αλλά υπάρχει ένα τρέχον υποκείμενο σε όλο το Braid που υποδηλώνει ότι δεν είναι ο ωραίος τύπος με χερουβείμ με ένα υπέροχο τουίντ σακάκι που συναντάς για πρώτη φορά. Στην πραγματικότητα, μια τελική ακολουθία καταδίωξης που παίζει έξυπνα αντίστροφα, ακολουθούμενη από ένα βασικό απόφθεγμα σχετικά με το Manhattan Project, υποδηλώνει ότι ο Tim είναι στην πραγματικότητα ένας από τους επιστήμονες που βοήθησαν στην κατασκευή της βόμβας A.
Αρκετά βαριά πράγματα για ένα παιχνίδι παζλ κινουμένων σχεδίων που σας επιτρέπει να πηδήξετε στα κεφάλια άγριων ροζ κουνελιών, έτσι δεν είναι;
Το πραγματικό απόσπασμα που παίζει στην οθόνη είναι "Τώρα είμαστε όλοι γιοι σκύλων". Λέξεις που αποδίδονται στον Kenneth Bainbridge του Manhattan Project, ο οποίος ήταν ο διευθυντής του περίφημου Trinity Test. Με τα χρόνια, οι θαυμαστές του Braid έχουν προτείνει ότι η πριγκίπισσα είναι στην πραγματικότητα η A-Bomb και γι' αυτό ο Tim έχει τόσο μεγάλη εμμονή να τη «σώσει». Αυτές οι ιδέες με γοήτευαν για χρόνια μετά την ολοκλήρωση του πρωτότυπου, και είναι ίσως ο κύριος λόγος που αυτό το all timer ενός indie παιχνιδιού με έμεινε τόσο πολύ.
Το συναρπαστικό υποκείμενο του Braid είναι ο κύριος λόγος που αυτό το all timer ενός indie παιχνιδιού έχει μείνει μαζί μου τόσο καιρό».
Είτε το Braid είναι ανεξάρτητο Oppenheimer μεταμφιεσμένο είτε όχι, αυτή η επετειακή έκδοση έχει χειριστεί εξαιρετικά καλά. Τιμά την κληρονομιά του αναμφισβήτητα καλύτερου παιχνιδιού που βγήκε από το Xbox Live Arcade, ακουμπάει σε μια υπέροχη στρώση νέας μπογιάς και σε αφήνει ακόμη και να μπεις στο μυαλό πίσω από αυτόν τον έξυπνο γρίφο, για να φτιάξεις ένα ήδη συναρπαστικό παιχνίδι πολύ περισσότερο γοητευτικός.